Bestelformulier
Als bijproduct van 'leven' en streven van sN en om de lol in het leven te houden en een klein zakcentje te verdienen, heeft de stichting wat 'producten' in de aanbieding. Het gaat om kaarten en affiches die alle getekend zijn door Eric J. Coolen, tekenaar en de grote animator van het Haarlemse Ampzing-genootschap en om plakkers.
Je bestelling wordt op het opgegeven adres bezorgd zodra de betaling binnen is.
Het banknummer van de stichting Nederlands is:
NL50INGB0008208521, ten name van Stichting Nederlands.

Plakkers:
€ 2,50 per vel van 14 plakkers, 2 vellen voor € 3,50 en 3 vellen voor € 4,50, (incl. verzending).
- 7) "Sale is Frans voor Smerig"
- 8) "Izz dizz Nezzerlenzz?"
- 9) "Sale is uitverkoop van het Nederlands"
Affiches & briefkaarten (5 & 6 alleen als briefkaart):
1) Amsterdam helpt 2) Amsterdam huilt 3) Amsterdam is lief
4) Van de Dam in de sloot 5) Van de Dam in de sloot 6) Gezellig

De affiches in A4-formaat kosten € 1,50 per stuk, in A3-formaat € 3,-. De kaarten kosten € 0,40 per stuk en € 3,50 de tien.

Naam *:
Adres *:
Postcode & plaats *:
Land *:
E-@dres *:
Lucht je hart:
*) Verplichte velden
Als er problemen zijn met verzenden stuur dan een berichtje naar: de webbaas.
Geef produktnummer op (zie boven):
aantal: van

Boeken
Omslag Woordenlijst Onder auspici๋n van, mede, de stichting Nederlands zijn inmiddels twee boeken verschenen. In november vorig jaar is bij Bert Bakker het boekje Funshoppen in het Nederlands; woordenlijst onnodig Engels verschenen. Het boekje kost incl. verzendkosten € 9,75 en is te bestellen via sN.
Omslag boekBij Academia Press in Gent is de bundel Nederlands in hoger onderwijs & wetenschap? verschenen. In het boek gaan diverse auteurs in op het proces van taalverdringing dat er momenteel in het hoger onderwijs in Nederland en, in minder mate, Vlaanderen plaatsvindt. Het boek is voor een deel de weerslag van het congres over dit thema dat op 10 oktober 2008 is gehouden in het Vlaamse parlement in Brussel. universiteit van Antwerpen, in zijn bijdrage. Het boek kost € 17,- en is te bestellen via www.story.be, de Noord Nederlandsche boekhandel of via de reguliere boekhandel.